5 arkista hommaa, jotka yrittäjän kannattaa ihan suosiolla ulkoistaa
- Emyra

- 14.8.
- 1 min käytetty lukemiseen
Me Emyralla rakastetaan yrittämistä — mutta tiedetään myös, miten nopeasti päivä katoaa “ihan pienten” hommien sumuun.
Yhtenä hetkenä teet jotain innostavaa… ja seuraavassa huomaat varaavasi palavereita, vastaavasi meileihin tai etsiväsi sitä yhtä kuittia, jonka muka talletit hyvään paikkaan.
Ollaan nähty tämä niin monella yrittäjällä (ja jep, meillekin on käynyt näin).
Tässä 5 juttua, jotka voit heittää virtuaaliassistentin hoidettavaksi — ja saat heti tunteja takaisin omaan käyttöön.
1. Sähköposti & kalenteri
Meiliboksi voi olla aikamoinen kaaos. Ja jatkuva piippailu syö keskittymisen hetkessä.
Me voidaan:
Lajitella ja järjestää viestit
Vastata rutiinimeileihin
Varata ja hoitaa tapaamisten hallinta
Sä vaan ilmestyt paikalle valmiina — ilman kalenterisekoilua.
2. Some
Näkyvyys on tärkeää, mutta ei sen pitäisi viedä koko päivää.
Me voidaan tehdä sisällöt, ajastaa julkaisut ja vastata kommentteihin. Näin pysyt aktiivisena ilman, että puhelin on koko ajan kädessä.
3. Varaukset & asiakkaiden seuranta
Lennot, hotellit, asiakastapaamiset — me hoidetaan.
Ja pistetään vielä muistutuksetkin, ettei mikään lipsahda ohi.
4. Paperihommat & hallinto
Kuitit, laskut, dokumentit… ei ehkä se yrittämisen hohdokkain osa.
Me pidetään ne ojennuksessa, niin sun ei tarvitse enää kaivella sitä “yhtä paperia” paniikissa.
5. Kaikki ne pienet aikasyöpöt
Ne “nopeat” 10–30 minuutin hommat, jotka putkahtaa päivän mittaan? Ne kasvaa yllättävän isoiksi.
Me hoidetaan ne taustalla, jotta sä voit keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin.





Kommentit