top of page
Laptop

OVESI SUJUVAAN LIIKETOIMINTAAN

Tekemällä päivittäiset toimintasi sujuvammiksi ja tehokkaammiksi.

logga svart mindre.png

Tapaa tiimimme

Hei!

Me ollaan Caisa ja Emilia – Emyran takana olevat tyypit. Meidän yhteinen matka lähti liikkeelle terveydenhuoltoalalta, missä ystävinä huomattiin, miten hyvin täydennetään toisiamme. Meitä yhdistää halu auttaa muita, ja siitä syntyi ajatus perustaa oma firma.

Meillä on yhteinen visio, ja sen ansiosta ollaan saatu rakennettua virtuaaliassistenttipalvelu, joka oikeasti huomioi jokaisen asiakkaan omat tarpeet. Haluamme tarjota apua, joka tuntuu henkilökohtaiselta ja aidosti hyödylliseltä.

Ollaan tosi innoissamme tästä matkasta – ja siitä, että saadaan olla mukana tukemassa just sinun tavoitteita!

JÄRJESTELMÄLLINEN TEHTÄVIEN HALLINTA ON MEIDÄN INTOHIMOMME

Saat enemmän aikaa ja selkeyttä keskittyäksesi siihen, mikä on sinulle tärkeää. Me autamme sinua löytämään ja sytyttämään intohimosi uudelleen.

Koe virtuaaliavustajan mullistava voima rinnallasi. Olemme täällä auttamassa sinua tehostamaan päivittäisiä toimintoja, jotta voit keskittyä strategiseen kasvuun ja innovointiin. Sano hyvästit kaaokselle ja tervetuloa tehokkuus! Nostetaan liiketoimintamatkasi uudelle tasolle.

 

Emyra tuo ennennäkemätöntä tehokkuutta päivittäisiin toimintoihisi, antaen sinun keskittyä ydinliiketoimintaasi. Huolehtimalla rutiinitehtävistä ja haasteista varmistamme, että aikasi menee kasvuun ja innovaatioon, vieden liiketoimintasi uudelle tasolle ja pidemmälle.

PALVELUT

Hallinto

Hoidamme hallinnollisia tehtäviä, kuten asiakirjahallintaa, asiakasrekistereitä, muita rekistereitä ja arkistointia. Kirjoitamme myös tuotekuvauksia, seuraamme tilastoja, päivitämme verkkosivustoja ja koordinoimme kolmansien osapuolien kanssa erilaisia tehtäviä.

Asiakaspalvelu

Tarjoamme asiakastukea sähköpostitse, chatin kautta ja puhelimitse. Varmistamme, että asiakkaasi saavat nopeita ja tarkkoja vastauksia, ja autamme tehostamaan asiakasviestintää.

Kalenterin hallinta

Me järjestämme kokoukset, varaukset ja tapahtumat varmistaen, että kaikki tärkeät määräajat ja muistutukset pidetään ajan tasalla. Haluatko varata kokoushuoneen tai koordinoida osallistujia? Me hoidamme kaiken puolestasi.

Sähköpostin hallinta

Hallinnoimme sähköpostilaatikkoasi, suodatamme ja priorisoimme sähköposteja, vastaamme viesteihin ja varmistamme, ettei mitään tärkeää jää huomiotta.

Matkavaraukset

Hoidamme koko prosessin tarjouspyynnöistä lentojen, hotellien ja kuljetusten varaamiseen, varmistaen, että matkasi sujuvat ongelmattomasti ja ovat huolellisesti suunniteltuja.

Sosialisen median hallinta

Päivitämme ja hallinnoimme sosiaalisen median kanaviasi ja verkkosivustoja jatkuvasti, sisältäen sisällön suunnittelun, tuotekuvausten laatimisen ja julkaisujen aikataulutuksen.

Taloushallinto

Hoidaamme laskutukset, maksut, toimittaja- ja asiakaslaskut sekä ennakkotilintarkastuksen. Laadimme myös tilastoja.

Henkilöstö ja tapahtumat

Suunnittelemme ja järjestämme henkilöstötilaisuuksia, kuten TYKY-päiviä sekä muita sisäisiä tapahtumia. Hoidamme myös kokousjärjestelyt kokonaisuudessaan.

Muut tukitoiminnot

Tarvitsetko apua muissa hallinnollisissa tehtävissä? Räätälöimme ratkaisuja tarpeidesi mukaan.

VARAA ENSIMMÄINEN TAPAAMISESI

Oletko valmis järjestäytymään ja lisäämään tuottavuuttasi? Virtuaaliavustajamme auttavat sinua hoitamaan työtehtäviäsi tehokkaasti. Tarvitsitpa apua aikataulujen, sähköpostien tai muiden asioiden kanssa, me huolehdimme sinusta!

 

Valitse itsellesi sopiva aika ja jutellaan siitä, miten voimme helpottaa elämääsi. Olemme innoissamme voidessamme auttaa sinua!

bottom of page